پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

با این اپلیکیشن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنید

  • کد خبر: ۲۱۴۳۷۰
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
با این اپلیکیشن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنید
سامسونگ اپلیکیشن وب Try Galaxy را به‌روز کرده است تا کاربران حتی بدون داشتن جدیدترین گوشی‌های این شرکت، هوش مصنوعی Galaxy AI را امتحان کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - کاربران اندروید و iOS همین حالا می‌توانند ویژگی‌هایی مثل ترجمه زنده، Chat Assist و... را در برنامه Try Galaxy آزمایش کنند.

اپلیکیشن Try Galaxy در گذشته تنها روی iOS در دسترس بود تا کاربران آیفون را به استفاده از محصولات گلکسی ترغیب کند. اما حالا این اپلیکیشن به‌روز شده و نسخه جدید آن برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه می‌توانید ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را که با سری گلکسی S۲۴ معرفی شده بودند، امتحان کنید.

با این اپلیکیشن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنید

برنامه Try Galaxy حس‌وحال و ظاهر صفحه خانگی گلکسی S۲۴ را شبیه‌سازی می‌کند و راهنما‌ها و محتوا‌های تعاملی برای کارکردن با ویژگی‌های جدید دارد. ویجت‌هایی هم برای دسترسی آسان‌تر به قابلیت‌های هوش مصنوعی ازجمله Circle to Search، ترجمه زنده، Note Assist Chat Assist و Photo Assist تعبیه شده است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI که آمار فروش پرچمداران جدید غول کره‌ای را افزایش داده، با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. این برنامه با پشتیبانی از ۲۰ زبان، به کاربران اجازه می‌دهد که این ویژگی‌ها را آزمایش کنند. برای این کار کافی است به آدرس trygalaxy.com بروید. این برنامه تحت وب با گوشی‌هایی که جدیدترین نسخه مرورگر کروم یا iOS ۱۴ به‌بالا را داشته باشند، کار می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->